با من...با تو..

 

 ماشین با من

جاده اش با من

صدای بلند ضبط و آهنگ های ابی و داریوش با من

بردنت به جنگل خیس و بارون خورده با من

جمع کردن هیزم با من

درست کردن آتیش با من

دیوونه بازی ها با من

دریا بردنت با من

دیدن غروب با من

مست کردنت با من

بغل گرفتنت کنار آتیش رو به دریا با من

صبح واسه دیدن طلوع خورشید بیدار کردنت با من

یه دنیا خاطره و حس خوب برات ساختن با من....

فقط بودن با تو...

فقط و فقط بودن از تو...

 



نظرات شما عزیزان:

marry
ساعت17:48---14 تير 1393
زیبا بود

مریم
ساعت14:36---3 تير 1393
دوست دارم یک شبه، هفتاد سال پیر شوم
در کنار خیابانی بایستم...
تو مرا بی آنکه بشناسی، از ازدحام تلخ خیابان عبور دهی...
هفتاد سال پیر شدن یک شبه
به حس گرمی دست های تو
هنگامی که مرا عبور میدهی بی آنکه بشناسی،
می ارزد..!
پاسخ:خیلی زیبا بود ممنون


شهرزاد
ساعت21:03---1 تير 1393


محیا
ساعت20:43---31 خرداد 1393
تکه یخی که عاشق ابر عذاب می شود

سر قرار عاشقی همیشه آب می شود

به چشم فرش زیر پا سقف که مبتلا شود

روز وصالشان کسی خانه خراب می شود

کنار قله های غم نخوان برای سنگ ها

کوه که بغض می کند سنگ ، مذاب می شود

باغ پر از گلی که شب به آسمان نظر کند

صبح به دیگ می رود ؛ غنچه گلاب می شود

سلام و وقت بخیر. بعد مدتی تقریبا طولانی با یه پست جدید در خدمتتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393برچسب:, | 22:6 | نويسنده : آتریسا |